понеделник, 25 декември 2017 г.

Презентация

Изключително ми е приятно да Ви се представя.Казвам се Красимира Иванова от град    Варна,зодия Дева.Работила съм в сферата на туризма в хотел като администратор.Дипломирах се успешно,завършвайки Колеж по мениджмънт,търговия и маркетинг град София,филиал В.Търново,специалност маркетинг,професионално направление икономист.Взех стратегическо решение да се реализирам в  сферата на дигиталния маркетинг.

Имах уникалния шанс да се присъединя към екипа на 4Live Transfer Factor. Дейността  ми като независим представител на компаниите, блогър  и рекламен сътрудник съществено допринесе за развиване на интелектуалния ми потенциал и личностното ми развитие.


Бизнес консултант съм на корпорация Siberian HEALTH,FM WORLD, Oriflame,Padlock Income,FutureNet,SFI и матрици coinnuggets,PowerHouseFeeder,ethereuppro.Туристически агент съм в туристическа агенция Valenta Vip Travel ,базирана в град София,онлайн дейност – търговец на туристически пакети.

Моят девиз в живота е:“Няма невъзможни неща“.Усъвършенствам компютърните си умения в позитивна насока,учейки се“в движение“.Иноватор съм по дух,развивам кретивното,логическо и аналитично мислене.Моето лично мнение е,че всеки сам трябва да намери своя път,своя ресор на дейност и да вложи ресурси като енергия,усилия и време да обогатяваиусъвършенствасилните си страни.Аз определено съм намерила своя път.


Добре дошъл в категорията на адекватните в общ аспект.В динамично променящата се пазарна среда просперират и са успешни не умните и образовани  индивиди,а тези с предприемачески дух и търговски нюх.За повече информация,моля посетете моя сайт:

https://uniblogbg.com/digitalen-marketing-krisi6/

Facebook профил: 

https://www.facebook.com/krasimira.ivanova.315428



Бъди промяната,която желаеш да видиш в света!!!

1 коментар:

  1. Чудесна публикация... С интерес я прочетох! Пожелавам Ви успех с развитието на този блог!
    А ти интересуваш ли се от Дигитален маркетинг? Имаме решение за ВАС! Запчонете от тук:


    VISEO

    ОтговорИзтриване